
Εγώ, ως γνωστόν έβοσκα τα πρόβατα εδώ παρά πέρα !!
Εγώ, ως γνωστόν έβοσκα τα πρόβατα εδώ παρά πέρα !!
Που να το φανταζόταν ο Χαράλαμπος Τραμπάκουλας ότι θα βοσκούσαμε πρόβατα ακόμα παραπέρα, στο …φεγγάρι. Εντάξει, προφανώς, έκλεβαν και άλλοτε επιδοτήσεις, αλλά παράγινε με την Κρήτη. Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Νέα Κρήτη, τη στιγμή που η Ελλάδα συνολικά δηλώνει 17.323.554 ως ζωικό κεφάλαιο, η Κρήτη φέρεται να φιλοξενεί τα 7.812.923 αιγοπρόβατα, δηλαδή το 45,10% δηλαδή του συνόλου. Επιπλέον, από το 2020 τα αιγοπρόβατα στην Κρήτη εκτοξεύτηκαν από τα 2,2 σε 7,8 εκατομμύρια, ενώ οι επιδοτήσεις από τα 6 έφτασαν στα 20 εκατομμύρια ευρώ. Εντωμεταξύ, κανείς ως σήμερα δεν κατηγορήθηκε, κανείς δεν συνελήφθη. Τα κομπιούτερ τρελάθηκαν και ευτυχώς βρέθηκε ο πρωθυπουργός, ως άλλος Μεγαλέξανδρος, και έκοψε τον …γόρδιο δεσμό. Κατήργησε και τον ΟΠΕΚΕΠΕ, να μην έχουμε τι να ψάξουμε και θα παίρνουν οι αγρότες τις επιδοτήσεις από την …ανεξάρτητη ΑΑΔΕ, κάτι που δεν γίνεται πουθενά στην ΕΕ. Καταλαβαίνετε γιατί μετά από δεκαετίες στην ΕΕ, με πάνω από 450 δις ευρωπαϊκό χρήμα στα ελληνικά ταμεία, είμαστε χρεοκοπημένοι, καταχρεωμένοι και τελευταίοι και ιδρωμένοι στην ΕΕ; Γιατί πολλοί στην χώρα είμαστε μακροχέρηδες. Και κανένας δεν μπαίνει φυλακή.
Τρώγονται τα πόμολα;
Εντωμεταξύ, εσείς αποκτήσατε Προσωπικό Αριθμό, αν και ήδη έχετε προσωπικούς αριθμούς τον ΑΦΜ, τον ΑΔΤ, τον ΑΜΚΑ, τον ΑΜΑ… Εντάξει και να μην μπείτε στον κόπο να επιλέξετε εσείς μερικά γράμματα και ψηφία, από 5 Σεπτεμβρίου ο ΠΑ θα αποδοθεί αυτόματα σε όλους τους πολίτες που δεν έχουν …μεριμνήσει για την έκδοσή του. Να μεριμνήσουμε για μια ακόμη σαχλαμάρα. Και όσοι σπεύσατε να βγάλετε ταυτότητα που δεν έχει ΠΑ, να πάτε να βγάλετε ξανά, δίνοντας άλλα 10 ευρώ. Και να μην ξεχνάμε, πως ο Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) είναι ένας μοναδικός αριθμός που εκδίδεται από τις φορολογικές αρχές για φορολογικούς σκοπούς. Άρα, μπορούσαμε να συνεχίσουμε με αυτόν, καταργώντας τους υπόλοιπους. Ναι, αλλά, εδώ έχουμε διαδικασία, που κάποιος την σκέφτηκε, σελίδες-πλατφόρμα στο gov που κάποιος τα έφτιαξε, κάποιος έβαλε τα στοιχεία μας… όλα αυτά πληρώθηκαν, ή μήπως όχι… για να το κλείσουμε, τρώγονται τα πόπολα; Στην Ελλάδα, βεβαίως και διαχρονικά, τους βάζεις λίγη σως και σιγά σιγά τα ροκανίζεις.
Αίμα, σπέρμα, αστυνομικά, καιρός
Στον τίτλο διαβάσατε το τετράπτυχο της επιτυχημένης, ελληνικής δημοσιογραφίας. Αυτά που παίζουν τα δήθεν δελτία ειδήσεων καθημερινά, έτσι για να φοβούνται οι άνθρωποι. Και όταν φοβούνται, στρέφονται στην θρησκεία και στην κυβέρνηση για προστασία, Ειδικά στην κυβέρνηση τη νυν, την προηγούμενη, την επόμενη. Αυτό είναι στανταράκι για τις εταιρίες από τις ΗΠΑ που παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε κόμματα στην λατινική Αμερική. Ε, κάτι σαν λατινική Αμερική είναι και η χώρα μας. Πάντα ήταν… Και τώρα που άρχισαν οι ζέστε, έχουμε να ακούσουμε για καύσωνες… Και όμως, στην Ελλάδα, σύμφωνα με την Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία, καύσωνας υπάρχει όταν η μέγιστη θερμοκρασία αγγίζει ή ξεπερνάει τους 39°C, η ελάχιστη είναι πάνω από 26°C, το θερμοκρασιακό εύρος είναι μικρό, οι άνεμοι ασθενείς και οι υψηλές θερμοκρασίες επικρατούν για τουλάχιστον 3 μέρες σε ευρεία γεωγραφική έκταση. Εντάξει, αν δεν πιάσει αυτό με τους καύσωνες, υπάρχουν σε επάρκεια αίμα, σπέρμα και αστυνομικά δελτία. Μέχρι και πανελίστρια βγάζουν την εκπρόσωπο της ΕΛ.ΛΑΣ.
Ενώ αυτές, δεν ήταν ρυπογόνες…
Προσοχή όταν λέμε πως δεν χρειαζόμαστε ρυπογόνες επενδύσεις στην περιοχή μας, το λένε πολλοί για τον χρυσό, αλλά επειδή πρέπει να ξέρουμε τι λέμε, δηλαδή έχει και μη ρυπογόνες επενδύσεις; Έτσι άρχισε η ιστορία με τις ανεμογεννήτριες και τώρα δεν τις θέλουμε. Κάπως έτσι και με τα φωτοβολταικά που σπέρνονται στα χωράφια και αντικαθιστούν τις καλλιέργειες. Άσε δε που πληρώνουμε χρυσάφι την πράσινη ενέργεια, η οποία μόνο πράσινη δεν είναι. Για αυτό, στην περίπτωση του χρυσού, να προσέχουμε τι ευχόμαστε. Ο Ποπολάρος επιμένει να ζητήσουμε από την κυβέρνηση να απαγορεύσει την επεξεργασία μεταλλεύματος με την χρήση κυανίου ή υδραργύρου, καθιστώντας αδύνατη την υλοποίηση της επένδυσης χρυσού. Και επειδή ο Ποπολάρος έχει μνήμη ελέφαντα, θυμάται πολύ καλά την αποδοχή που είχαν πριν δεκαετίες οι ανεμογεννήτριες στην οροσειρά της Ροδόπης. Και να μην παρεξηγηθούμε, προφανώς και μια επένδυση χρυσού είναι καταστροφική για τον τόπο μας, αλλά να την αποκλείσουμε δημοκρατικά και όχι ετσιθελικά.
Δεν καθυστερούν, έχουν βαλτώσει
Δεν είναι που καθυστερούν τα έργα στην παλιά Νομική, είναι που έχουν βαλτώσει και δεν ξέρουμε τι ακριβώς συμβαίνει. Και να πεις πως είναι δύσκολο τεχνικό έργο… πλακάκια βγαίνουν πλακάκια θα μπουν. Α, κατά τον δήμαρχο Κομοτηνής, θα γίνουν και 140 θέσεις στάθμευσης όπου θα πηγαίνουν να παρκάρουν αυτοί που σήμερα παρκάρουν στο κέντρο και φρακάρουν τα πάντα. Είναι ικανοί να στείλουν εκεί και τα τουριστικά λεωφορεία και να περπατούν οι επισκέπτες της πόλης μισή ώρα να φτάσουν στο κέντρο.
Ακόμη να αδειάσουν οι τρεις θέσεις !;
Εντωμεταξύ, εκείνες οι θέσεις ταξί απέναντι από την Εθνική που θα άδειαζαν για να βελτιωθεί η κυκλοφορία, ακόμη αδειάζουν… Και να αδειάσει η πιάτσα κατά τρεις θέσεις, όχι πως θα αλλάξει κάτι, αλλά επειδή παρουσιάστηκε ως η σωτηρία για να μην φτάνει η ουρά των αυτοκινήτων ως το βαρέλι του τροχονόμου, ας το δούμε και στην πράξη. Και κάτι ακόμη για το κυκλοφοριακό και ειδικότερα την παράνομη στάθμευση. Καλώς προσπαθεί η Τροχαία να την περιορίσει, αλλά εις μάτην. Χωρίς νέες θέσεις στάθμευσης και με τις υπάρχουσες να συρρικνώνονται, χωρίς νέα δημοτικά ή ιδιωτικά πάρκινγκ, χωρίς ελεγχόμενη στάθμευση και χωρίς να τηρούνται τα ωράρια φορτοεκφόρτωσης, νόμιμα σταθμεύουν τα ταξί και τα αυτοκίνητα που «χτυπούν κάρτα» οκταώρου. Οι υπόλοιποι είτε είμαστε τυχεροί αν αδειάσει μια θέση, είτε παρκάρουμε όπου βρούμε. Τώρα και στην παράνομη στάθμευση, υπάρχουν διαφοροποιήσεις. Υπάρχει παράνομα σταθμευμένο αυτοκίνητο που δεν εμποδίζει την κυκλοφορία και άλλο που κραυγαλέα την εμποδίζει. Γίνεται όμως να πάρει κλήση το ένα και να μην πάρει το άλλο; Γίνεται… άλλωστε, καθημερινά, δεν παίρνουν κλήση όλα τα παρανόμως σταθμευμένα αυτοκίνητα. Και τέλος, την κάνει που την κάνει η Τροχαία την προσπάθεια, δεν κοιτάει λίγο και κάτι μηχανάκια αιωνίως σταθμευμένα σε σημεία για διευκόλυνση καταστημάτων;