
Χoυσεΐν Ζεϊμπέκ για αθέτηση υπόσχεσης από κυβέρνηση για άνοιγμα ΟΣΔΕ μέχρι 22.06
Χ. Ζεϊμπέκ: «Άλλη μία αθέτηση υπόσχεσης της κυβέρνησης προς τους αγρότες –
Δεν άνοιξε ούτε στις 22 Ιουνίου το ΟΣΔΕ 2026»
Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας συνεχίζει να εμπαίζει τον αγροτικό κόσμο με
υποσχέσεις που διαψεύδονται στην πράξη.
Παρότι ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Ιωάννης Ανδριανός
είχε δηλώσει στη Βουλή ότι η πλατφόρμα για την υποβολή της Ενιαίας Αίτησης
Ενίσχυσης (ΟΣΔΕ) 2026 θα άνοιγε μέχρι τις 22 Ιουνίου, η συγκεκριμένη δέσμευση
δεν τηρήθηκε.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα προηγούμενα χρόνια η διαδικασία του ΟΣΔΕ ξεκινούσε
ήδη από την άνοιξη, επιτρέποντας την έγκαιρη ολοκλήρωση των δηλώσεων και τον
καλύτερο προγραμματισμό των παραγωγών.
Οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι παραμένουν σε καθεστώς αβεβαιότητας, χωρίς να
μπορούν να προγραμματίσουν τις δραστηριότητές τους και χωρίς να ενεργοποιείται
η Κάρτα Αγρότη που είναι απαραίτητη για τη ρευστότητά τους.
Η νέα καθυστέρηση στην έναρξη του ΟΣΔΕ προμηνύει δυστυχώς και νέες
καθυστερήσεις στις πληρωμές των ενισχύσεων τους επόμενους μήνες.
Το κόστος του σκανδάλου του ΟΠΕΚΕΠΕ, της αποδιοργάνωσης και των
κυβερνητικών χειρισμών το πληρώνουν τελικά οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι που
αγωνίζονται καθημερινά να κρατήσουν ζωντανή την παραγωγή και την ύπαιθρο.
Η κυβέρνηση οφείλει να σταματήσει τον εμπαιγμό του αγροτικού κόσμου, να
προχωρήσει άμεσα στην έναρξη του ΟΣΔΕ 2026, να εξοφλήσει τις εκκρεμείς
ενισχύσεις και να αποκαταστήσει την αξιοπιστία του συστήματος αγροτικών
πληρωμών.
