
Μπείτε τάφρο, ανάψτε και ένα κερί !
Μπείτε τάφρο, ανάψτε και ένα κερί
Δηλαδή, τι νόμισαν οι Βαλκάνιοι, επειδή μπήκαν στη Σέγκεν, τόσο εύκολα θα έμπαιναν στην Ελλάδα; Aς πάρουν τώρα μια τάφρο να έχουν να την χαίρονται. Και άντε να είναι άδεια, γρήγορα κυλά η ουρά αυτοκινήτων, αν είναι γεμάτη με βρομόνερα, σημειωτόν πηγαίνει, ενώ αν τυχόν κάποιος κάνει λάθος και μείνει μέσα στην τάφρο, θα την φάνε στα σύνορα την άδεια τους. Για αυτό, μόλις «βαφτιστούν» στα θολά νερά, να ανάβουν και ένα κερί στο εκκλησάκι, έτσι που τους αξίωσε ο Θεός να μπουν στην Ελλαδάρα. Εντωμεταξύ, να δώσουμε και τα συγχαρητήρια στους υπεύθυνους (;) που την σκέφτηκαν την τάφρο λύμανσης έστω και με καθυστέρηση πολλών μηνών, όχι να έρχονται με τις τζιπάρες τους οι Βούλγαροι και να μας μαγαρίζουν τα πρόβατα και τα κατσίκια. Κρίμα που δεν προχωρά και το άλλο σχέδιο, με το που περνούν την τάφρο, να έχει και έλεγχο από την Δίωξη λαθρεμπορίου, έτσι για να μην βάζουν στη χώρα μας τα βρομότυρα τους. Α και να μην ξεχάσει η κυβέρνηση, να βάλει πλάνα με την τάφρο και σε εκείνη την διαφήμιση με τον νέο, ωραίο, κτηνοτρόφο που είναι περιχαρής με τους χειρισμούς για την ζωονόσο που ξεπάτωσε την κτηνοτροφία μας. Που μου θέλετε και τουρισμό…
Στο κυνήγι του Lagocephalus sceleratus
Στα άρματα αδέλφια, κινδυνεύει η Πατρίς, όλοι στο κυνήγι του Λαγοκέφαλου που τον έφεραν οι ξένοι που μας μισούν για να καταστρέψουν τον τουρισμό. Μπροστάρης ο Ποπολάρος και σε αυτή την πατριωτική πρωτοβουλία, καθημερινά στο κυνήγι του άτιμου ψαριού που πάει να κόψει τα μπάνια των πλεμπαίων. Βλέπετε, η πλέμπα δεν έχει τα λεφτά να πηγαίνει σε πεντάστερα με πισίνες που και ακριβά είναι και ξοδεύουν το πολύτιμο νερό και μετά θα το πληρώνουμε ο κούκος αηδόνι. Εντωμεταξύ, τότε με τον Κορώνα, αμέσως να παίξουν τα κανάλια ότι ταινία είχαν με ιούς που απειλούσαν την ανθρωπότητα. Τώρα με τον Γατοκέφαλο, προς ενημέρωση του Έλληνα, δεν θα έπρεπε να προβάλουν ταινίες με πιράνχα και άλλα σαρκοβόρα ψάρια, γιατί όχι και με Ανακόντα που έχασαν τον δρόμο τους και βρέθηκαν στις θάλασσες μας…
Στην εκμίσθωση και το Δημαρχείο, μην μασάς δήμαρχε
Έλα τώρα που τους ευαίσθητους τους έπιασαν τα δάκρυα και γ συμπόνια για τον πολιτισμό επειδή βγαίνει στο σφυρί το θερινό θέατρο, ένα άσχημος τσιμεντένιος όγκος που λίγη ευαισθησία περιβαλλοντική να είχαμε και ολίγη αίσθηση του ωραίου, έπρεπε να το είχαμε γκρεμίσει εδώ και πολλά χρόνια. Ε, τώρα, ας έρθει ο ιδιώτης να μας μάθει πολιτισμό, να μας δροσίζει και με καμμιά μπυρίτσα στο κατακαλόκαιρο. Και να μην μείνει στο δήθεν θερινό θέατρο ο ανώτατος αρχηγός, να προχωρήσει με το τολμηρές κινήσεις. Δηλαδή, έτσι αναξιοποίητο θα μείνει το Δημαρχείο… Ας έρθουν οι ιδιώτες να μας βάλουν τα γυαλιά, τι θα πει αυτοδιοικητική ανάπτυξη. Και προς τι οι όποιες αντιδράσεις; Με 53,7% τον βγάλαμε από την πρώτη Κυριακή, δίνοντας του ισχυρή εντολή να πάει μπροστά την Κομοτηνή. Και το κάνει! Μπροστά στον γκρεμό είμαστε, ας κάνουμε το βήμα που χρειάζεται για να πάμε πιο μπροστά, να πετάξουμε… Έτσι, την άλλη φορά, ψηφίζουμε πάλι ανεψιούς, γαμπρούς, βαφτιστήρια, αυτούς που μας έβαλαν στη δουλειά, τους κολλητούς, τους άξιους και άριστους της πόλης. Όχι σε πειραματισμούς, το 2028 είναι κοντά. Για ακόμη περισσότερες αναπλάσεις, εντονότερο κυκλοφοριακό, κορυφαίο πολιτισμό, για μια Κομοτηνή πεντακάθαρη, αστραφτερή και με λάμψη.
Με την ΕΛΑΣ ξινή θα σου βγει η βόλτα
Οδεύουμε στην πιο λαϊκίστικη προεκλογική περίοδο, ήδη την διανύουμε. Ήρθε και ο Ρομπέν των Δασών της ΕΛΑΣ και έδεσε το πράγμα. Αν βρει κότερο σε ιδιοκτησία φυσικού προσώπου, να μας γράψει. Το ίδιο και με τις πισίνες, αφού μαζί με τις βίλες σε οφσόρ ανήκουν. Άσε δε που θα παρεξηγηθούν οι εφοπλιστές φίλοι και συνοδοιπόροι. Αν ακούτε τέτοιες παλαβομάρες, να είστε σίγουροι ότι πάλι εσείς, εμείς, τα φτωχαδάκια θα την πληρώσουν. Οι κοτζαμπάσηδες, έχουν τις ομάδες, τα κανάλια και τα ΜΜΕ, τις εταιρείες ρεύματος, την ενέργεια, έχουν πολιτικούς και δικαστικούς στο τσεπάκι τους, έχουν δική τους την χώρα, σιγά μην ιδρώσουν. Άλλωστε και επί Σύριζα, ούτε σταγόνα ιδρώτα έσταξε στην κορμάρα τους. Με την ευκαιρία, τώρα το θυμήθηκε ο Ποπολάρος, το θυμάστε εκείνο το σύνθημα, «Ελλάς, Ελλάς, Αντώνης Σαμαράς»; Ε, αν ακουστεί ξανά θα μας μπερδέψουν τα δυο ΕΛΑΣ.
Μέχρι και το όνομα του αλλάξαμε
Πολύ σωστά τα λέει η Διοικητής του Τμήματος Τροχαίας Κομοτηνής Άννα Ταχτατζή, να ενταχθεί η οδική παιδεία ως μάθημα στο σχολικό πρόγραμμα, αλλά πρέπει να σκεφτεί πως στην Κομοτηνή υπηρετεί, στην ίσως ποιο άναρχη κυκλοφοριακά πόλη της Ελλάδας. Κόβουμε θέσεις στάθμευσης, λόγω και «ποδηλατόδρομων» κάναμε δάσος πινακίδων την πόλη, το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης δεν λειτουργεί, οι μισοί δρόμοι πιάτσες ταξί, (εκεί απέναντι στην Εθνική για πότε η εφαρμογή της σχετικής απόφασης;), προτεραιότητα σε πεζόδρομους και αναπλάσεις έχουν τα τραπεζοκαθίσματα. Και αν δεν φτάνουν όλα αυτά, κοντά στην Αστυνομία είναι το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής, μπορεί να διαπιστώσει την τύχη που του έχουμε επιφυλάξει. Μέχρι και το όνομα του έχουμε αλλάξει, το κάναμε παρκάκι. Ας όψονται οι αναθέσεις. Και τα τραπεζοκαθίσματα. Πάντως, ο Ποπολάρος, επαναφέρει την πρόταση, τώρα που το 80-90% των σχολών Αστυνομίας είναι γυναίκες, ευκαιρία για ανασύσταση της Τροχαίας με περιπολίες εντός πόλεων με τα πόδια, με ηλεκτρικά μηχανάκια, ακόμη και με πατίνια.





