Αίτημα παράτασης απογραφής εργαζομένων και ψηφιακού ωραρίου

Αίτημα παράτασης απογραφής εργαζομένων και ψηφιακού ωραρίου

Η Π.Ο.Φ.Ε.Ε. σας κοινοποιεί αυτούσια επιστολή της Ένωσης Φοροτεχνικών Ελευθέρων Επαγγελματιών Νομού Θεσσαλονίκης με αίτημα την παράταση της απογραφής εργαζομένων και του ψηφιακού ωραρίου.

Συγκεκριμένα στην επιστολή της η Ένωση αναφέρει:

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Είμαστε στη διαδικασία μίας μεγάλης αλλαγής που επιχειρείτε σε σχέση με τα εργασιακά και την λειτουργία των επιχειρήσεων. Ήδη έχει ξεκινήσει η απογραφή των εργαζομένων και η ψηφιακή οργάνωση του χρόνου εργασίας. Μία διαδικασία πρωτόγνωρη και καινοτόμα για το σύνολο του επιχειρηματικού κόσμου. Μία διαδικασία που εφαρμόστηκε αρχικά στις τράπεζες και τις υπεραγορές αλλά βγήκε εκτός προγραμματισμού. Μία διαδικασία που φέρνει πολλές αλλαγές και η μη σωστή εφαρμογή από πλευράς των επιχειρήσεων μπορεί να φέρει τεράστια οικονομικά πρόστιμα.

  • Επειδή αναμένουμε τις διευκρινιστικές εγκύκλιους για την εφαρμογή και την καλύτερη οργάνωση των ωραρίων εργασίας των επιχειρήσεων.
  • Επειδή η περίοδος ενημέρωσης και υλοποίησης για μία τόσο σημαντική αλλαγή είναι σύντομη.
  • Επειδή υπάρχει μεγάλος φόρτος εργασιών τόσο στις επιχειρήσεις όσο και στους λογιστές φοροτεχνικούς λόγω τους τέλους τους έτους.
  • Επειδή η παράταση της εφαρμογής δεν επιφέρει δημοσιονομικό κόστος.

Σας ζητούμε κύριε Υπουργέ, όπως μεταφερθεί η καταληκτική ημερομηνία από την 30/11/2022 για την 31/01/2023 για την εύρυθμη λειτουργία των επιχειρήσεων και των λογιστικών φοροτεχνικών γραφείων.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Μοιραστείτε τό