Διεθνής Ημέρα Τηλεφωνικών Γραμμών Βοήθειας για Παιδιά

Διεθνής Ημέρα Τηλεφωνικών Γραμμών Βοήθειας για Παιδιά

Με αφορμή την 17η Μαΐου «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και η COSMOTE ένωσαν τις δυνάμεις τους, σε μία διαδικτυακή Συνάντηση αφιερωμένη στις τέσσερις Γραμμές Βοήθειας που υποστηρίζει η COSMOTE αξιοποιώντας προηγμένες τεχνολογίες.

Έμφαση δόθηκε στον ρόλο που διαδραματίζει η τεχνολογία στην αποτελεσματικότητά των Γραμμών σε κάθε έκτακτο περιστατικό, όπως αυτά που καλείται να διαχειριστεί καθημερινά «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Ενδεικτικά, 1 κλήση την ημέρα για ψυχολογική υποστήριξη σε θέματα εκφοβισμού, παραπάνω από 1 κλήση για υπόθεση αυτοκτονικού ιδεασμού και συνολικά περισσότερες από 600 κλήσεις την ημέρα για περιστατικά bullying, αυτοκτονικό ιδεασμό, κακοποίηση, ενδοοικογενειακή βία και άλλα πολύ σοβαρά θέματα που απαιτούν άμεση ανταπόκριση για την προστασία και φροντίδα παιδιών που κινδυνεύουν.

Η συνάντηση φιλοξενήθηκε στο Πανελλήνιο Συντονιστικό Επιχειρησιακό Κέντρο Άμεσης Κοινωνικής και Ιατρικής Επέμβασης «Ανδρέας Γιαννόπουλος» του Οργανισμού υπό τον συντονισμό της δημοσιογράφου, Φαίης Χρυσοχόου, με τη συμμετοχή του Κώστα Γιαννόπουλου Προέδρου Δ.Σ. «Το Χαμόγελο του Παιδιού», της Σταυρούλας Αγγελοπούλου Διευθύντριας Sustainability & Corporate Responsibility Ομίλου ΟΤΕ και του Στέφανου Αλεβίζου Συντονιστή των Γραμμών Βοήθειας και Υποστήριξης του Οργανισμού.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της συμμετοχής του Οργανισμού στο Διεθνές Δίκτυο Γραμμών Βοήθειας για Παιδιά (Child Helpline International), ιδρυτικό μέλος του οποίου είναι «Το Χαμόγελο του Παιδιού» από το 2003 και στο οποίο σήμερα συμμετέχουν 159 φορείς από όλον τον κόσμο.

Σε πολύ ζεστό κλίμα πραγματοποιήθηκε μία αναλυτική παρουσίαση των τεσσάρων Γραμμών Βοήθειας που λειτουργεί «Το Χαμόγελο του Παιδιού», των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της κάθε μίας, της προσφοράς που έχουν στα παιδιά και ευρύτερα στην κοινωνία, αλλά και του καθοριστικού ρόλου της COSMOTE, που προσφέρει τις απαραίτητες ψηφιακές τεχνολογικές λύσεις για την απρόσκοπτη λειτουργία των Γραμμών Βοήθειας, καθώς και για την πανελλαδική διασύνδεση των τηλεφωνικών κέντρων.

Ο Κώστας Γιαννόπουλος δήλωσε: «Είναι μεγάλη η χαρά και η τιμή να φιλοξενούμε την κα. Αγγελοπούλου αυτή την τόσο σημαντική ημέρα, που τόσο προσωπικά όσο και εκπροσωπώντας τον Όμιλο ΟΤΕ βρίσκεται δίπλα μας από το 1997 όπου και ξεκίνησε η λειτουργία της Εθνικής Γραμμής για τα Παιδιά SOS 1056.

Σήμερα, 27 χρόνια μετά, «Το Χαμόγελο του Παιδιού» λειτουργεί τέσσερις Γραμμές Βοήθειας, την Εθνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056, την Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000, την Ευρωπαϊκή Γραμμή Υποστήριξης Παιδιών και Εφήβων 116111 και την Εθνική Γραμμή για τους Αγνοούμενους Ενήλικες 1017, στις οποίες έχουμε διαχειριστεί περισσότερες από 4.690.805 κλήσεις. Για τη λειτουργία των Γραμμών και των υπερσύγχρονων τηλεφωνικών μας κέντρων πανελλαδικά, έχουμε δίπλα μας τις μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας της χώρας, ωστόσο ο Όμιλος ΟΤΕ έχει ξεχωριστή θέση γιατί από τα πρώτα μας βήματα μας άκουσε, κατέγραψε τις ανάγκες και με υπευθυνότητα, ευαισθησία και επαγγελματισμό υλοποίησε όλα όσα χρειάστηκε.

Οφείλω πολύ επιγραμματικά να αναφέρω ότι χάρη στην COSMOTE έχει επιτευχθεί η διασύνδεση όλων των τηλεφωνικών μας κέντρων σαν 1, με αποτέλεσμα να έχουμε μέγιστο χρόνο αναμονής κλήσης τα 12 δευτερόλεπτα αλλά και να έχουμε ανά πάσα στιγμή διαθεσιμότητα εξειδικευμένου επιστημονικού προσωπικού στα κέντρα μας, ακόμα και σε περιπτώσεις επιτόπιας παρέμβασης και άλλες, που απαιτούν να φύγει κάποιος από το τηλεφωνικό κέντρο για να βρεθεί δίπλα στο παιδί που έχει ανάγκη. Θα ήθελα επίσης να σταθώ στην υψηλή ταχύτητα internet που μας εξασφαλίζει εξαιρετική ταχύτητα στην ενεργοποίηση διαδικασιών όπως το Amber και το Missing Alert Hellas, στην εσωτερική επικοινωνία σε περιπτώσεις κρίσης και αμεσότητα στην ανταπόκρισή μας στην επικοινωνία μας με τα παιδιά μέσω και του Chat 1056. Φυσικά η καινοτομία της COSMOTE και η ουσιαστική και εις βάθος εταιρική υπευθυνότητά της αποδείχθηκε για άλλη μία φορά με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της εφαρμογής Missing Alert App, μέσα από την οποία όλοι οι συνδρομητές δωρεάν μπορούν να ενημερώνονται αλλά και να παρέχουν πληροφορίες για περιστατικό εξαφάνισης παιδιού ή ενήλικα που διατρέχει κίνδυνο.

Κλείνοντας θα ήθελα να τονίσω ότι χάρη στην COSMOTE και τους ανθρώπους του, ”Το Χαμόγελο του Παιδιού” παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας σε κάθε παιδί και άνθρωπο σε ανάγκη, δωρεάν, άμεσα και πανελλαδικά».

Αναφορικά με τη μακροχρόνια συνεργασία της COSMOTE με «Το Χαμόγελο του Παιδιού», η κα. Σταυρούλα Αγγελοπούλου ανέφερε ότι: «Με “Το Χαμόγελο του Παιδιού” είμαστε συνοδοιπόροι εδώ και περίπου 20 χρόνια. Η εταιρεία μας αποτελεί τον κύριο τηλεπικοινωνιακό πάροχο του φορέα και οι άνθρωποι της COSMOTE δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό προκειμένου να διασφαλίσουν τις πιο προηγμένες τεχνολογικές λύσεις, αλλά και τις κατάλληλες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες, για τις πολυδιάστατες ανάγκες του φορέα».

Στη συνέχεια της συζήτησης ο Στέφανος Αλεβίζος μεταφέροντας τον παλμό της Γραμμής επισήμανε «Οι Γραμμές του ”Χαμόγελο” λειτουργούν ασταμάτητα, και μάλιστα μέχρι την ώρα που ξεκίνησε η συζήτηση μας, σήμερα το πρωί, εντός αυτής 1 ώρας, στη Γραμμή έχουμε διαχειριστεί, επίσημα, μέσα από τις υπηρεσίες μας 11 υποθέσεις παιδιών θυμάτων βίας, το οποίο μεταφράζεται σε 23 παιδιά στο σύνολο. Αυτά τα νούμερα σε ώρα που τα παιδιά βρίσκονται στο σχολείο! Αντιλαμβάνεστε επομένως όλη αυτή την ανάγκη της κοινωνίας να στραφεί κάπου, και αυτό που αγωνιζόμαστε και θέλουμε  να κατανοήσει ο κόσμος είναι ότι δεν είναι μόνοι τους. Μπορούν πάντα να καλούν στη Γραμμή 1056».

Κατά τη διάρκεια της Συνάντησης μεταδόθηκε το μήνυμα του Patrick Krens, Executive Director, του Διεθνούς Δικτύου Γραμμών Βοήθειας για Παιδιά (Child Helpline International), ο οποίος δήλωσε: «Εκατοντάδες Γραμμές σε ολόκληρο τον κόσμο, σήμερα και με αφορμή την 17η Μαΐου, μοιραζόμαστε με όλους εσάς τα αποτελέσματα όλων όσων επιτυγχάνουμε. Είμαστε εξαιρετικά περήφανοι που έχουμε στην ομάδα ένα τόσο πρωτοπόρο και ενεργό μέλος όπως είναι «Το Χαμόγελο του Παιδιού».

Η Συνάντηση ολοκληρώθηκε με ένα υπέροχο video στο οποίο παρουσιάζεται δραματοποιημένα, η διαδικασία που ακολουθεί «Το Χαμόγελο του Παιδιού» για την αντιμετώπιση κάθε περιστατικού παιδιού σε κίνδυνο, που ξεκινά από μία και μόνο κλήση σε μία από τις Γραμμές που λειτουργεί.

Παρακολουθήστε την εκπομπή εδώ:

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Μοιραστείτε τό