Επιχειρηματική πρόταση- “επανάσταση” στον ξενοδοχειακό κλάδο, από 2 Έλληνες φοιτητές στις ΗΠΑ!

Επιχειρηματική πρόταση- “επανάσταση” στον ξενοδοχειακό κλάδο, από 2 Έλληνες φοιτητές στις ΗΠΑ!

«Επανάσταση» στον ξενοδοχειακό κλάδο σχεδιάζουν να φέρουν δύο ελληνόπουλα που σπουδάζουν στις Η.Π.Α.. Η επιχειρηματική πρόταση τους, φέρνει την… Τεχνητή Νοημοσύνη ακόμη πιο κοντά στους πελάτες των ξενοδοχείων, οι οποίοι θα έχουν τον προσωπικό ψηφιακό βοηθό τους σε ό,τι και αν ζητήσουν. Παράλληλα, οι ξενοδόχοι θα αποκτήσουν πλήρη πρόσβαση στις στατιστικές προτιμήσεις των πελατών τους και μάλιστα χωρίς ιδιαίτερο κόστος, καθώς δεν είναι απαραίτητη η αναβάθμιση της κτηριακής υποδομής της μονάδας.

Πρόκειται για τον 22χρονο Οδυσσέα Κουφό και τον 24χρονο Χρήστο Κουμποτή, από τη Θεσσαλονίκη. Ο πρώτος αποφοίτησε το 2021 από το Επαγγελματικό Λύκειο της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής και συνέχισε τις σπουδές του με πλήρη υποτροφία στο Davidson College. Πριν από λίγες μέρες, πήρε το πτυχίο του και το φθινόπωρο θα μετακομίσει στο Ιλλινόις για τις μεταπτυχιακές σπουδές του στο πανεπιστήμιο του Σικάγο στον κλάδο της διοίκησης. Αντίστοιχα, ο Χρήστος Κουμποτής ήταν μαθητής του Κολεγίου Ανατόλια, αποφοίτησε από το Davidson College το 2023 και φέτος παίρνει το μεταπτυχιακό του από Wake Forest University. Οι δύο φίλοι, συνεργάτες και συνέταιροι, εργάστηκαν σκληρά πάνω στο καινοτόμο εγχείρημά τους, το οποίο ονομάζεται Unloket. Μάλιστα, πρόσφατα το Davidson College τους τίμησε με το βραβείο Nisbet Venture Fund, αξίας 25.000 δολαρίων Η.Π.Α., το οποίο πρακτικά σημαίνει ότι αγόρασε το 5% της επιχειρηματικής ιδέας!

Η λειτουργία του Unloket είναι απλή, καινοτόμα και εξυπηρετική. Αρχίζει με το «κλείσιμο» ενός δωματίου ξενοδοχείου, είτε μέσα από τις γνωστές πλατφόρμες, είτε από την ιστοσελίδα της μονάδας. Δέκα μέρες πριν την άφιξη, το Unloket στέλνει μήνυμα (είτε imessage αν είναι iphone, είτε σε πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων αν είναι android) στο κινητό τηλέφωνο του πελάτη, ενημερώνοντας ότι μπορεί να κάνει check in με ηλεκτρονικό τρόπο, γλιτώνοντας την ταλαιπωρία και την αναμονή στη ρεσεψιόν. Αν επιλέξει να ακολουθήσει την πρόταση, τότε μετά το check in ο πελάτης δέχεται ένα link στο κινητό του, το οποίο αποθηκεύεται στο «πορτοφόλι» της συσκευής και λειτουργεί σαν το κλειδί του δωματίου! Όμως, οι καινοτομίες του Unloket μόλις έχουν αρχίσει. Διατηρώντας ανοικτό το «κανάλι» επικοινωνίας με τον πελάτη μέσω της ανταλλαγής μηνυμάτων, το Unloket μπορεί να απαντήσει και να ικανοποιήσει οποιαδήποτε επιθυμία του. Επίσης, ο ξενοδόχος θα δει και σημαντικά οικονομικά οφέλη καθώς θα καταργηθούν πλήρως οι πανάκριβες κάρτες που λειτουργούν ως κλειδιά δωματίων και θα αντικατασταθούν από τις ψηφιακές στο «πορτοφόλι» του κινητού, χωρίς να απαιτηθεί αλλαγή ή αντικατάσταση των κλειδαριών. Οι δύο συνεταίροι σχεδιάζουν να αναθέσουν την ανάπτυξη και τελειοποίηση του λογισμικού Unloket σε μεγάλο ερευνητικό κέντρο της Θεσσαλονίκης, με στόχο η BETA εκδοχή να είναι έτοιμη στις αρχές φθινοπώρου.

Ξενοδόχοι και ενδιαφερόμενοι επαγγελματίες του κλάδου φιλοξενίας έχουν τη δυνατότητα να επισκεφθούν την ιστοσελίδα του Unloket και να εγγραφούν στη λίστα των early adopters. Θα αποκτήσουν πρόσβαση σε ανταγωνιστικές τιμές και αποκλειστικά προνόμια, τα οποία θα είναι διαθέσιμα κατά την πρώτη φάση διάθεσης της εφαρμογής, πριν από την πλήρη κυκλοφορία της στην αγορά.

Πηγή: afs.edu.gr

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Μοιραστείτε τό