Έρχεται και το «Γαλάζιο Σάββατο» για αγορά Ελληνικών προϊόντων από μικρούς παραγωγούς

Έρχεται και το «Γαλάζιο Σάββατο» για αγορά Ελληνικών προϊόντων από μικρούς παραγωγούς

Έρχεται το Γαλάζιο Σάββατο -11/12/2021-της αγοράς των Ελληνικών προϊόντων, από μικρούς Έλληνες παραγωγούς !

Ως …απάντηση για την black Friday και την αγορά κυρίως ειδών από ξένες εταιρείες, η πρωτοβουλία μικρών Ελλήνων παραγωγών, καλεί το αγοραστικό κοινό, να προτιμήσει, να γνωρίσει και να εμπιστευθεί τα Ελληνικά προϊόντα !

Η πρωτοβουλία αυτή, σύμφωνα με την Συντονίστρια της Ομάδας, Αγγελική Παπαράδη, συστήθηκε ένα χρόνο πριν και έχει ως στόχο την ανάδειξη και την πρόταση για αγορά των Ελληνικών προϊόντων μικρών παραγωγών.

Η ομάδα είναι ανοικτή για τους μικρούς παραγωγούς, έχει βάλει τις δικές της προδιαγραφές για την συμμετοχή, έχει το δικό της σήμα και έχει βάλει πλώρη για να κατακτήσει αγορές του εσωτερικού και του εξωτερικού! Παράλληλα συνδέει τις δράσεις της με φιλανθρωπικούς σκοπούς και προσφέρει στους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη…

Όπως τόνισε μιλώντας στην εκπομπή του πρωτογενούς Τομέα της ΕΡΤ Κομοτηνής, «Κι όμως η Κοινωνία Κινείται», η κ. Παπαράδη, “το στοίχημα για την Ελλάδα είναι ΕΝΑ: Συνδυασμός Πρωτογενούς Τομέα με τον Τουρισμό. Τα τοπικά προϊόντα της κάθε περιοχής σε συνεργασία με τους Αρχιμάγειρες, ενσωματώνονται σε συνταγές, κτίζοντας παράλληλα και την γαστρονομική ταυτότητα της κάθε περιοχής. Ήδη έχουν ξεκινήσει προσπάθειες με διακεκριμένους Αρχιμάγειρες της Ελλάδας και πολλοί δεν πιστεύουν στην γεύση, όταν δοκιμάζουν τα τοπικά τους προϊόντα, υπό την επιμέλεια και την φροντίδα των ΣΕΦ, που έχουν το δικό τους τρόπο να αναδεικνύουν τα αρώματα των γεύσεων από τα τοπικά προϊόντα μέσω ασύλληπτων συνδυασμών”

Φεύγοντας οι τουρίστες της Ελλάδας με ωραίες εικόνες από το καλοκαίρι, αλλά και με τέτοιες εντυπωμένες γεύσεις στον εγκέφαλο, θα αναζητούν –είτε αφορά το εσωτερικό, είτε το εξωτερικό- το προϊόν αυτό και τη γεύση του. Πρακτικά αυτό συνεπάγεται πως στα ράφια των σημείων αγοράς -σούπερ μάρκετ- θα αναζητούνται αυτά τα προϊόντα, που σημαίνει αύξηση των εξαγωγών των προϊόντων στο εξωτερικό και ενίσχυση των προβολών στην εσωτερική αγορά.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Μοιραστείτε τό