Quantcast
Πρ. Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών στο Πρώτο: Υπήρχαν καταγγελίες για αυτή την γραμμή-Ελέγχθηκε πώς φορτώθηκαν τα οχήματα;

Πρ. Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών στο Πρώτο: Υπήρχαν καταγγελίες για αυτή την γραμμή-Ελέγχθηκε πώς φορτώθηκαν τα οχήματα;

«Δυστυχώς, είχαν επισημανθεί ήδη το 2014 όταν είχε γίνει το Norman Atlantic, πάλι με την ίδια εταιρεία, τα ίδια ακριβώς συμπτώματα, η ίδια κατάσταση ακριβώς, όταν είχε αποπλεύσει από την Ηγουμενίτσα και μετά από 1-2 ώρες ξεκίνησε η φωτιά να κατακαίει το πλοίο» τόνισε μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8 και την εκπομπή «To GPS της Επικαιρότητας» με τον Θάνο Σιαφάκα, o πρόεδρος της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος Απόστολος Κενανίδης.

«Τότε είχαμε περισσότερα θύματα γιατί δεν ευνόησαν οι καιρικές συνθήκες και έγινε η περίπτωση με την εταιρεία Grimaldi πάλι που προσπαθούσε να βγάλει το πλοίο από τα ελληνικά χωρικά ύδατα για δικούς της σκοπούς. Φτάσαμε στο ίδιο αποτέλεσμα παρά τις εκκλήσεις μας, παρά τα έγγραφά μας και τις προσπάθειές μας να μπει ένα τέλος σε αυτό που γίνεται, να υπάρχει μέριμνα της ασφάλειας. Δυστυχώς η πολιτεία τα τελευταία 2,5 χρόνια ούτε δέχεται να συζητήσει μαζί μας. Θα είναι πολύ σημαντικό να υπάρξει παρέμβαση του εισαγγελέα για τα ζητήματα αυτά και να προστατέψει στην συνέχεια και άλλους πολίτες» συνέχισε ο κ. Κενανίδης.

Επισημαίνοντας πως πράγματι απαγορεύεται να κοιμάται κανείς στο αυτοκίνητό του, ο κ. Κενανίδης σημείωσε πως παρότι σε αυτή την γραμμή της Αδριατικής, μεταξύ Ελλάδας και Ιταλίας σε σχέση με την γραμμή Ιταλίας και Ισπανίας τα εισιτήρια είναι ακριβότερα «αναγκαζόμαστε να μπαίνουμε σε τέτοιου είδους καράβια με αυτές τις άθλιες συνθήκες, σε θέματα υγιεινής και σε θέματα ασφάλειας. Στα θέματα ασφάλειας, γι’ αυτό προέκυψε και το ατύχημα, εάν εκδηλωθεί μια μικρή εστία φωτιάς, το προσωπικό δεν μπορεί να προσπαθήσει να σβήσει αυτή την εστία μόλις έχει ξεκινήσει γιατί δεν υπάρχουν οι ανάλογοι διάδρομοι μεταξύ των οχημάτων για να μπορέσει κάποιος με έναν πυροσβεστήρα ή με μια μάνικα να σβήσει την φωτιά».

Το προσωπικό γνωρίζει, είπε ο κ. Κενανίδης, ότι οι οδηγοί κοιμούνται μέσα στα οχήματά τους, γι’ αυτό και έχουν την ανοχή αυτή, τόνισε, «γιατί αυτή η συγκεκριμένη εταιρεία που δεν τηρεί τους υγειονομικούς κανόνες και τους κανόνες ασφαλείας έχει πολύ μικρές 4κλινες καμπίνες, όπου αναγκάζονται να κοιμούνται 4 άτομα. Τα στρώματα είναι γεμάτα ψύλλους και κοριούς, πολλοί συνάδελφοί μου χρειάστηκαν ιατρική φροντίδα και περίθαλψη, το έχουν καταγγείλει, είναι γνωστό σε όλα τα λιμάνια, το προσωπικό και τις υπηρεσίες».


Ο κ. Κενανίδης παρέθεσε μια σειρά ερωτημάτων, μεταξύ αυτών, αν οι ελεγκτές παρακολούθησαν πώς ήταν φορτωμένο το πλοίο, εάν έλεγξαν τις καμπίνες να δουν ακριβώς πώς είναι και τι έκαναν για να προλάβουν αυτές τις καταστάσεις προκειμένου να μην αναγκάζονται οι οδηγοί φορτηγών να μην κοιμούνται στα οχήματά τους. «Το καλοκαίρι με τον τουρισμό, που υπάρχουν αρκετοί επιβάτες και δεν επαρκούν  οι καμπίνες, εμάς, ένα 40% των οδηγών μας πετάνε απ’ έξω, οπότε αναγκάζουν τους οδηγούς να κοιμηθούν στα οχήματά τους για να μπορέσουν να συνεχίσουν το ταξίδι τους και να παραδώσουν συνεπώς στην ώρα τους το εμπόρευμα. Όταν υπάρχει ο τουρισμός, ούτε στο σαλόνι δεν χωράμε, πώς θα συνεχίσουμε ξεκούραστοι το ταξίδι μας;» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Κενανίδης.

ertnews.gr

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Μοιραστείτε τό