Την καλύτερη διαφήμιση για την πόλη της Αλεξανδρούπολης την κάνουν οι … Τούρκοι επισκέπτες!

Την καλύτερη διαφήμιση για την πόλη της Αλεξανδρούπολης την κάνουν οι … Τούρκοι επισκέπτες!

Την πιο δυνατή – και μάλιστα δωρεάν – διαφήμιση για την Αλεξανδρούπολη δεν την κάνουν ούτε οι φορείς, ούτε τα τοπικά ΜΜΕ. Την κάνουν οι ίδιοι οι επισκέπτες – και κυρίως οι χιλιάδες Τούρκοι που κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή κατακλύζουν την πόλη, δίνοντας πνοή στην τοπική οικονομία.

Χαρακτηριστικό είναι ένα βίντεο που δημοσιεύθηκε χθες στο “Χ” (πρώην Twitter), το οποίο ξεπέρασε ήδη το 1 εκατομμύριο προβολές. Σε αυτό, μια νεαρή γυναίκα από την Τουρκία καταγράφει με κάθε λεπτομέρεια την εμπειρία της από την ημερήσια εκδρομή της στην Αλεξανδρούπολη: από την αναχώρηση με τουριστικό λεωφορείο, μέχρι τα ψώνια, το φαγητό και τον καφέ στην καρδιά της πόλης.

Το ταξίδι της κόστισε μόλις 39 ευρώ συν 700 λίρες Τουρκίας για τα διεθνή τέλη εξόδου. Το περιεχόμενο του βίντεο είναι η καλύτερη απόδειξη της οικονομικής ένεσης που δέχεται η περιοχή. Η νεαρή Τουρκάλα επισκέπτεται σούπερ μάρκετ, αλυσίδες παιχνιδιών, καταστήματα αθλητικών ειδών, ενώ απολαμβάνει τοπικές γεύσεις και ροφήματα σε μαγαζιά εστίασης της Αλεξανδρούπολης, διαφημίζοντας τα όλα σε χιλιάδες ακολούθους της.

Την ώρα που κάποιοι βλέπουν… πρόβλημα

Κι όμως, την ίδια στιγμή, θεσμικοί και ορισμένα τοπικά μέσα ενημέρωσης επιμένουν στη μιζέρια, παρουσιάζοντας μια εικόνα παρακμής για την πόλη. Μιλούν για προβλήματα, ακόμα και για “επικίνδυνη” παρουσία των Τούρκων επισκεπτών, ενώ τα στοιχεία και η καθημερινότητα λένε το ακριβώς αντίθετο.

Η πραγματικότητα; Δεκάδες πολυκατοικίες ανεγείρονται, διαμερίσματα πωλούνται από τα θεμέλια ακόμη και με 3.000 ευρώ/τ.μ., και η πόλη γνωρίζει πρωτοφανή αναπτυξιακή ώθηση – όχι μόνο λόγω των ντόπιων, αλλά και χάρη στην έντονη τουριστική και εμπορική κίνηση από την Ανατολή.

Αντί να μεμψιμοιρούμε, ίσως είναι ώρα να αναγνωρίσουμε πως οι καλύτεροι πρεσβευτές της Αλεξανδρούπολης είναι αυτοί που την επιλέγουν ξανά και ξανά – και φεύγουν μιλώντας με ενθουσιασμό για όσα βίωσαν. Χωρίς καμπάνιες, χωρίς έξοδα, αλλά με πραγματική αγάπη για την εμπειρία που προσφέρει η πόλη μας.

Πηγή: evros-news.gr

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Μοιραστείτε τό