«Αποχαιρέτα την, την Aλεξάνδρεια που χάνεις» (!;)

«Αποχαιρέτα την, την Aλεξάνδρεια που χάνεις» (!;)

«Αποχαιρέτα την, την Aλεξάνδρεια που χάνεις» (;)

Από την αρχή η ιδέα για νέο νοσοκομείο με την δωρεά του ιδρύματος Νιάρχου, έμπαζε νερά. Τα αρχικά 50-60 εκατομμύρια ήταν πολύ λίγα, μέχρι που με τον καιρό, έγιναν κοντά στα 110. Δεν γνωρίζουμε τι ακριβώς συνέβη και οι προσφορές των κατασκεαστικών ήταν μέχρι και διπλάσιες για τα τρία νοσοκομεία της συνολικής προσφορών, πόσα ήταν για της Κομοτηνής, τι είδους διαγωνισμός έγινε και πως η κυβέρνηση εννοεί ότι θα γίνουν τα έργα. Θα βάλει λεφτά η κυβέρνηση, θα βάλει μέρος του η περιφέρεια, θα μικρύνει το έργο, ή θα αλλάξουν οι προδιαγραφές. Πάντως, για την Κομοτηνή, το καλύτερο θα ήταν, να μας δώσει το ίδρυμα, τα μισά χρήματα της δωρεάς, 50-60 εκατομμύρια. Με αυτά, να γίνει ανακαίνιση του υπάρχοντος νοσοκομείου και εκσυγχρονισμός του ξενοδοχειακού και ιατρικού εξοπλισμού. Έτσι, το 2025, άντε το 2026, θα έχουμε ένα σχεδόν καινούριο νοσοκομείο άριστα εξοπλισμένο και στην καλύτερη δυνατή θέση για την εξυπηρέτηση των πολιτών. Πάντως, για να λέμε και την αλήθεια, 110 εκατομμύρια, δεν είναι λίγα για ένα συμβατικού τύπου νοσοκομείο. Τώρα τι λένε οι προδιάγραφες, τι σκέφτηκαν οι «εθνικοί ευεργέτες» των κατασκευαστικών, γιατί ο Ιταλός αρχιτέκτονας σε συνεργασία με ίδρυμα δεν ζήτησαν προσφορά και από Ιταλικές εταιρείες, ποια η σχέση του ιδρύματος με την κυβέρνηση και τι είδους διαγωνισμός έγινε, είναι ερωτήματα που θα θέλαμε να απαντηθούν.

Χάσουν νικήσουν, η Stoiximan κερδίζει

Οι διαφημίσεις που μας θύμισαν, λέει, ποιο είναι το ποδόσφαιρο, για το οποίο πρέπει να παλέψουμε… Μάλιστα… Πράγματι καλές οι διαφημίσεις, με έντονο ρομαντισμό που παίζουν τελευταία στην τηλεόραση, αλλά κάτι άλλο μας υπενθυμίζουν, πως η Stoiximan είναι κύριος χορηγός στις περισσότερες ομάδες, οπότε ομάδα όποια και να κερδίσει η Stoiximan είναι η πραγματική νικήτρια. Επιπλέον, τόσες εταιρείες υπάρχουν στην χώρα, αλλά η Stoiximan κυριαρχεί στις χορηγίες. Όπως οι στοιχηματικές εταιρείες κυριαρχούν στην διαφήμιση στα κανάλια στον Τύπο και στα ΜΜΕ. Να είναι μόνο πως έχουν τα περισσότερα λεφτά για διαφημιστική δαπάνη, ή μήπως έχει σχέση και η μετοχική τους σύνθεση σε σχέση με τις ιδιοκτησίες των ΜΜΕ; Τα λέγαμε και σε προηγούμενο σχόλιο, για τον λόγο που υπάρχει σήμερα το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα. Πάμε στοίχημα;

Ή μικρός παντρέψου ή θα πας Έβρο

Σύμφωνα με πηγές της Αστυνομίας, ένας στους τρεις, από τους συνολικά 250 νέους συνοφιορύλακες, εμφανίζεται να έχει υπογράψει σύμφωνο συμβίωσης, για να αποφύγουν τον Έβρο. Μέχρι και με 74χρονη, ένας από αυτούς, κατά το ο έρωτας χρόνια δεν κοιτά. Μπράβο στον θεσμό και στα κριτήρια που έχει το αρμόδιο υπουργείο, προωθώντας στον θεσμό του γάμου και ειδικότερα του σύμφωνου συμβίωσης. Όχι πως δεν τον ξεφτιλίζαμε και τον θεσμό του συνοριοφύλακα… Ένας θεσμός που ξεφτιλίστηκε από την αρχή, από τις ίδιες της κυβερνήσεις που προσλάμβαναν ψηφοθηρικά και όχι σύμφωνα με τις ανάγκες. Θυμάστε τότε που άρχισαν να εμφανίζονται συνοριοφύλακες να φυλούν τα σύνορα στην …Ομόνοια. Εμ, δεν ψηφίζουν στην Αττική; Πάντως, να το πάει λίγο μπροστά το υπουργείο, να βάλει για κριτήρια μοριοδότησης και τα παιδιά. Να δείτε πως θα εκτοξευτούν οι γεννήσεις… Θα το σώσουμε το δημογραφικό…

Όλα τα έχουμε για μια έκθεση τροφίμων-ποτών

Τιμώμενη η Περιφέρεια ΑΜΘ στις εκθέσεις Τροφίμων και Ποτών Detrop & Oenos. Και σωστά, καθότι σε ότι αφορά στα τρόφιμα και ειδικότερα στα κρέατα, στην ΑΜ-Θ, παράγεται το μεγαλύτερο μέρος των ελληνικών κρεάτων και τα οποία είναι ελάχιστα σε σχέση με τα εισαγόμενα, ενώ και από οίνο, γενικά από ποτά αλκοολούχα πάμε πολύ καλά. Ας μην ξεχνάμε ότι εδώ έχουμε την Βεργίνα και την Ποτοποιία, ενώ στην ΑΜ-Θ γενικότερα υπάρχουν δεκάδες εταιρείες παραγωγής ποτών. Για αυτό ο Ποπολάρος επαναφέρει μια παλαιότερη πρόταση του, να αναβιώσει η Έκθεση ΑΜ-Θ στο εκθεσιακό κέντρο στην ΒΙΠΕ Κομοτηνής, ως έκθεση, πανελλήνια, τροφίμων και ποτών και να έχει και διεθνή χαρακτηριστικά, συνεργαζόμενη με τις γειτονικές χώρες. Αφού εμείς τα έχουμε τα προϊόντα, γιατί να τρέχουμε αλλού; Και η έκθεση να περιλαμβάνει και τον τομέα της γεύσης, με σεφ-μάγειρες, ντόπιους και από την υπόλοιπη Ελλάδα, με εκδηλώσεις και πρωτότυπους διαγωνισμούς. Το έχουμε το εκθεσιακό κέντρο, τα έχουμε τα προϊόντα, την έχουμε την διασυνοριακότητα, γιατί να μην τα αξιοποιήσουμε;

Κετελαπόνγκο και από Βουλγαρία

Πράγματι, σωστά επισημάνθηκε πως μια διαφήμιση του καρναβαλιού στην Βουλγαρία, θα έφερνε πολλούς επισκέπτες στην Κομοτηνή, κάνοντας τις καρναβαλικές εκδηλώσεις ακόμη πιο πετυχημένες και πιο χρήσιμες, καθώς βουλγάρικα αυτοκίνητα που κατεβαίνουν τον κάθετο, θα έστριβαν, επιτέλους προς Κομοτηνή και θα μάθαιναν να στρίβουν, αντί να πηγαίνουν ευθεία προς Εγνατία. Ήρθαν αρκετοί, όπως συνέβη και με την εικόνα από το Άγιο Όρος, αλλά θα μπορούσαν να παραβρεθούν πολλαπλάσια. Τώρα βέβαια, οι Βούλγαροι δεν ψηφίζουν τοπικά, αλλά χρήμα έχουν να αφήσουν. Κάπως έτσι και σε συνδυασμό και με άλλες πρωτοβουλίες, ο κάθετος από «κατάρα» που τον έχουν σήμερα πολλοί, θα προσλάβει το πραγματικό του χαρακτηριστικό, της ευλογίας. Θέλει σχέδιο και πολύ δουλειά.

Στις εκλογές, δαγκωτό !

Λίγο πολύ, έγιναν γνωστά τα ονόματα των υποψηφίων βουλευτών στη Ροδόπη. Μένει να μάθουμε αυτά του κυβερνώντος κόμματος, αν και εκπλήξεις δεν προβλέπονται. Ακόμη δεν γνωρίζουμε την ημερομηνία των εκλογών, αλλά το γράψαμε και παλιότερα, χώρα που χρωστά 400 δις, δεν έχει πολλές ελευθερίες. Προφανώς, μας έχουν επιβάλλει να γίνονται οι εκλογές στο τέλος της τετραετίας και όχι όποτε ήθελε ο εκάστοτε πρωθυπουργός, επικαλούμενος εθνικό θέμα. Άλλωστε στην Ελλάδα, πάντα υπάρχει ένα εθνικό θέμα και έτσι ως τώρα, στήνονταν οι κάλπες, όποτε βόλευε. Εφοδιαστείτε με υπομονή, καθότι αρχίζουν οι προεκλογικές εκστρατείες των υποψηφίων και για ένα με δυο μήνες, θα είμαστε ο κυρίαρχος λαός. Μετά, θα επιστρέψουμε στην κατηγορία του υπηκόου. Πάντως για το Πάσχα, δυο πράγματα θα είναι στην επικαιρότητα, οι ψηφοφόροι και τα πρόβατα. Και τα δυο σε …σφαγή θα οδηγηθούν.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Μοιραστείτε τό