Η μεγάλη ευκαιρία των αγροτών

Η μεγάλη ευκαιρία των αγροτών

Η μεγάλη ευκαιρία των αγροτών

Οι αγρότες είναι στους δρόμους, οι αγρότες είναι στα μπλόκα, κάνοντας αυτό που δεν έχουν δυνατότητα να κάνουν άλλες κοινωνικές ή επαγγελματικές τάξεις. Να αποκλείσουν την ζωή της χώρας. Και με ποια αιτήματα; Να βάλει ένα αίτημα ο Ποπολάρος. Να ζητήσουν οι αγρότες να σταματήσει το μαύρο χρήμα που στραγγαλίζει την πατρίδα μας, το μαύρο χρήμα που ρέει παντού και κινεί τα πάντα, το μαύρο χρήμα με το οποίο μας κουνούν το δάχτυλο πολλοί δήθεν πετυχημένοι, της ελληνικής κοινωνίας. Το μαύρο χρήμα που ενθυλάκωσαν χιλιάδες αγρότες από τον ΟΠΕΚΕΠΕ, τον ΕΛΓΑ, δεκαετίες τώρα οι δήθεν πετυχημένοι, πολλοί από τους οποίους είναι στα μπλόκα, διαμαρτυρόμενοι ίσως γιατί θέλουν να φάνε και άλλα. Αυτό το μαύρο χρήμα λείπει από την αγροτική οικονομία. Να προτάξουν οι αγρότες στα μπλόκα να ξεριζωθεί ο «θεσμός» του μαύρου χρήματος στην πολιτική, σε όλο το σύστημα των έργων, στη δημοσιογραφία, στο δημόσιο, στους επαγγελματίες, παντού σε όλες τις εκφάνσεις της επαγγελματικής δραστηριότητας. Αυτό το μαύρο χρήμα, είναι που λείπει από την αληθινή οικονομία της χώρας, είναι το χρήμα που έγινε δήθεν υποδομές, αντί να κατευθυνθεί στην πραγματική παραγωγική διαδικασία, να γίνει αληθινό ΑΕΠ. Το μαύρο χρήμα είναι που κατατρώει δεκαετίες τώρα την ελπίδα των Ελλήνων για ένα καλύτερο αύριο. Και οι αγρότες στα μπλόκα, πολλοί από αυτούς, δεν είναι οι αγράμματοι του 60΄ ή του 70΄. Γνωρίζουν τι γίνεται στην χώρα, γνωρίζουν τους κλέφτες, γνωρίζουν πως δημιουργείται και πως διακινείται το μαύρο χρήμα στη χώρα μας. Και γνωρίζουν, τώρα με τις αποκαλύψεις στον ΟΠΕΚΕΠΕ, τι γίνεται στον κλάδο τους. Χωρίς τις πλασματικές δηλώσεις για εκατομμύρια ανύπαρκτα ζώα, ανύπαρκτες αγροτικές καλλιέργειες, πολλά περισσότερα θα ήταν τα χρήματα που θα λάμβαναν. Αυτό να αναδείξουν ως μοναδικό τους αίτημα, βάζοντας, επειδή έχουν το μέτρο της πίεσης, και το αίτημα να εξαλειφθεί το μαύρο χρήμα γενικότερα από την χώρα μας. Μόνον έτσι θα υπάρχουν χρήματα για αγροτιές υποδομές, για περισσότερα και αρτιότερα αγροτικά προγράμματα. Μόνον έτσι, θα υπάρχει περισσότερο χρήμα για αληθινή ανάπτυξη και όχι για ανάπτυξη προς όφελος των λίγων, των κοτζαμπάσηδων, των εκλεκτών του πολιτικού και οικονομικού συστήματος. Οι αγρότες στα μπλόκα έχουν αυτή την μεγάλη ευκαιρία. Είτε θα την αξιοποιήσουν και θα γίνουν ήρωες, είτε το σύστημα θα τους διαβάλει, θα τους συκοφαντήσει, θα τους θέσει απέναντι στην υπόλοιπη κοινωνία, με αποτέλεσμα ο αγώνας τους να εκφυλιστεί, να επιστρέψουν σπίτια τους και το μαύρο χρήμα να συνεχίσει να είναι κινητήριος μοχλός της ζωής.

Όπως με τα λεφτά και νερό υπάρχει !

Να εδώ ένα ποτάμι της Ροδόπης. Έτσι είναι τον τελευταίο μήνα τα ποτάμια και οι χείμαρροι στην περιοχή, όπως και σε άλλες περιοχές της χώρας. Και όλο αυτό το νερό καταλήγει στην θάλασσα και την «ποτίζει». Μετά, τραβάμε νερό με πομώνες σπαταλώντας πολύτιμους υδάτινους πόρους και ενέργεια, για να ποτίσουμε τα ποτάμια. Στην Ολλανδία κάθε στρέμμα αγροτικής γης παράγει πάνω από 1700 ευρώ, στην Ελλάδα με το ζόρι 150. Προβλήματα στον αγροτικό τομέα έχουν και άλλες χώρες. Εμείς, ούτε καν έχουμε καταλάβει τι είναι αγροτικός τομέας.

Από την γη στην σελήνη

Ο δήμαρχος έδωσε το σύνθημα για την αντιστροφή μέτρηση, 5,4,3,2,1 και το διαστημόπλοιο ξεκίνησε το ταξίδι του για το φεγγάρι. Στο κλασικό μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας του Ιουλίου Βερν «Από τη Γη στη Σελήνη» (1865), η Λέσχη του Πυροβόλου της Βαλτιμόρης κατασκευάζει ένα τεράστιο κανόνι («Κολομπιάδα») για να στείλει ανθρώπους στη Σελήνη. Στην Κομοτηνή, η «λέσχη» που διαχειρίζεται τα κοινά, το είχε έτοιμο από χρόνια το μεγάλο κανόνι και μάλιστα με όρους σύγχρονους, σαν πυραυλική συστοιχία. Ο Ιούλιος Βερν κατάφερε να συνδυάσει την περιπέτεια με πρωτοποριακές για την εποχή επιστημονικές ιδέες. Στην Κομοτηνή συνδυάζουμε την περιπέτεια και τα έργα δήθεν ανάπλασης, με δήθεν χριστουγεννιάτικο πάρκο. Από την επιστημονική φαντασία του Βερν, στην …αληθινή φαντασία.

«Μιλούν οι δρόμοι; Ναι και λένε, όρσε…»

Τον τίτλο του σχολίου τον δανείστηκε ο Ποπολάρος από την ομιλία του ιδιοκτήτη του Μεγάρου, εεε συγνώμη λάθος, του πρόεδρου της Στέγης Πολιτισμού ΑΜΘ ΑΕ, για να σας πει με την σειρά του για δυο δρόμους, την Εγνατία και τον κάθετο άξονα. Η Εγνατία που θα γινόταν μόνο στην διαδρομή δυτικά της Θεσσαλονίκης, τελικά, με τεράστιο κόστος, ένωσε την Ηγουμενίτσα με τους Κήπους. Χωρίς σταθμούς καυσίμων και ανάπαυσης ταξιδιωτών, ελληνιστί ΣΕΑ. Αλλά με πολλά διόδια. Τόσα πολλά που τώρα θα τα αναλάβει μαζί με τον δρόμο, η εθνική μας εταιρεία. Ένας δρόμος που αν εφαρμοζόταν τα στάνταρτ των αυτοκινητοδρόμων, θα έπρεπε να σταματήσει να λειτουργεί. Ο άλλος δρόμος, ο κάθετος, ξεκίνησε για να μας φέρει τοπική ανάπτυξη και κατέληξε να μας φέρνει τουρίστες, από τους οποίους ούτε ένας στρίβει για Κομοτηνή. Ευτυχώς πάντως που υπάρχει, λυτρώνοντας πολλούς μη έχοντες από τον υψηλό ΕΦΚ σε καύσιμα και καπνικά προϊόντα, καθώς τους οδηγεί στην πρώην κομμουνιστική γείτονα χώρα. Με την αρχαία Εγνατία, οι Ρωμαίοι κυβερνούσαν τον μισό κόσμο. Με τη νέα Εγνατία και τους άλλους αυτοκινητόδρομους, οι Έλληνες πλουτίζουν τους κοτζαμπάσηδες. Με το κάθετο, απλά υπηρετούμε το δόγμα «γκαρσόνια της Ευρώπης» και μάλιστα της πρώην κομμουνιστικής, ώσπου να σπάσει και αυτή η φούσκα.

Τον πλάνεψε η ντόλτσε βίτα (οδεύοντας προύχοντες, να μείνει πίσω ένας Ποπολάρος, ο οποίος τουλάχιστον, αποδεδειγμένα, δεν συνοδεύει προύχοντες. Απλά, τον πλάνεψε η ντόλτσε βίτα, ο τρόπος ζωής που χαρακτηρίζεται από την απόλαυση των απλών και ωραίων στιγμών, την ευχαρίστηση, την πολυτέλεια και μια ξέγνοιαστη διάθεση. Άνθρωπος είναι και αυτός.

Και όμως υπάρχει…

Τώρα εξηγούνται όλα. Και όμως υπάρχει, τρακτέρ Φεράρι και μάλιστα σε πράσινο χρώμα. Έτσι, για να σκάσουν από το κακό τους οι άπιστοι, οι συκοφάντες, οι αμετανόητοι.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Μοιραστείτε τό