Περιφέρεια ΑΜΘ: Η πρώην διοίκηση Μέτιου εξάντλησε όλα τα χρήματα τουριστικής προβολής!

Περιφέρεια ΑΜΘ: Η πρώην διοίκηση Μέτιου εξάντλησε όλα τα χρήματα τουριστικής προβολής!

ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ «ΤΡΕΧΕΙ» ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Η πρώην διοίκηση Μέτιου εξάντλησε όλα τα χρήματα τουριστικής προβολής!
Τα χρήματα που προορίζονταν για το 2024, δαπανήθηκαν το 2023. Ποσό 8.000 ευρώ δαπανά το τρέχον έτος η σημερινή διοίκηση για να καλύψει κάποια κενά στο σχέδιο τουριστικής προβολής

Ιδιαίτερα σκωπτικά ήταν τα σχόλια του περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Χριστόδουλου Τοψίδη, για τον τρόπο με τον οποίον η προηγούμενη διοίκηση της Περιφέρειας με τον Χρήστο Μέτιο διαχειρίστηκε τα χρήματα για την υλοποίηση του σχεδίου τουριστικής προβολής. Και αυτό γιατί ουσιαστική η τουριστική προβολή και το 2024 «τρέχει» ακόμη από την προηγούμενη διοίκηση, εφόσον όλα τα χρήματα δαπανήθηκαν προκαταβολικά. Δηλαδή χρήματα που προορίζονταν για το 2024 για δράσεις τουριστικής προβολής, δαπανήθηκαν το 2023. Μάλιστα ο κος Τοψίδης έκανε ένα δεικτικό σχόλιο λέγοντας «κάνατε ανάθεση προεκλογικά τον Σεπτέμβριο του 2023 και σήμερα πληρώνουμε αυτά που αναθέσατε προεκλογικά…».
Τα παραπάνω διημείφθησαν στη συζήτηση της 2ης Τροποποίησης του Ετήσιου Προγράμματος Δράσης 2024 της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στη διάρκεια συνεδρίασης του περιφερειακού συμβουλίου το απόγευμα της Τετάρτης 3 Απριλίου. Εκεί έγινε γνωστό, επίσης, ότι η σημερινή διοίκηση της Περιφέρειας θα δαπανήσει ποσό 8.000 ευρώ για να καλύψει κάποια κενά στο σχέδιο τουριστικής προβολής.


Πάντως για το αν τα χρήματα που δαπανήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια για τουριστική προβολή της Περιφέρειας ΑΜΘ έπιασαν τόπο, η απάντηση είναι μάλλον αρνητική. Τα στοιχεία είναι αδιάψευστα από την έκθεση του ΙΝΣΕΤΕ «Ετήσια έκθεση ανταγωνιστικότητας και διαρθρωτικής προσαρμογής στον τομέα του Τουρισμού για το έτος 2022 – Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας & Θράκης». Σύμφωνα με την μελέτη, η Αν. Μακεδονία & Θράκη αποτελεί μη ανεπτυγμένο τουριστικά προορισμό, με δυνατότητα, βέβαια, τουριστικής ανάπτυξης,
εστιάζοντας στην προσέλκυση τουριστών από τα Βαλκάνια και την Τουρκία (γεωγραφική εγγύτητα), στις εναλλακτικές και θεματικές μορφές τουρισμού και στην ανάπτυξη διαπεριφερειακών και διασυνοριακών συνεργασιών. H Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας & Θράκης έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης του τουριστικού της προϊόντος, ώστε να προσφέρει μια ολοκληρωμένη τουριστική εμπειρία στους επιμέρους προορισμούς της.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Μοιραστείτε τό