Σε ποιες περιπτώσεις η ΔΕΗ καταργεί τους μηνιαίους λογαριασμούς ρεύματος

Σε ποιες περιπτώσεις η ΔΕΗ καταργεί τους μηνιαίους λογαριασμούς ρεύματος

Στην επίσημη ιστοσελίδα της ΔΕΗ στα social media και μάλιστα ως απάντηση σε σχετικό ερώτημα χρήστη, η ΔΕΗ διευκρινίζει τι ισχύει με τους λογαριασμούς ρεύματος και τις μετρήσεις. Συγκεκριμένα ο χρήστης ρώτησε το εξής:

Με το my dei μπορούσα να δηλώσω κάθε μήνα τις κιλοβατόρες. Τι έχει αλλάξει τώρα και δεν μπορώ; Ακόμη και στον ΔΕΔΔΗΕ που μπήκα λαμβάνονται υπόψη μόνο οι kwh 4μηνου όποτε στον έναντι ποιες κιλοβατώρες λαμβάνονται υπόψη;

Και η απάντηση της ΔΕΗ

Καλησπέρα σας, η δυνατότητα υποβολής της μέτρησης στο e-SelfMetering μέσω του myΔΕΗ έχει ανασταλεί για όσες παροχές εντάσσονται από το ΔΕΔΔΗΕ στο πρόγραμμα Μηνιαίας Καταμέτρησης. Θα θέλαμε επίσης να σας ενημερώσουμε ότι για τις παροχές για τις οποίες ο ΔΕΔΔΗΕ λαμβάνει πλέον μηνιαία καταμέτρηση, καταργείται αυτόματα η έκδοση του μηνιαίου έναντι λογαριασμού. Αν η παροχή σας έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα Μηνιαίας Καταμέτρησης από το ΔΕΔΔΗΕ, θα δείτε σχετικό μήνυμα στο λογαριασμό ρεύματος που σας αποστέλλουμε. Σε αντίθετη περίπτωση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 800-900-1000 δωρεάν καθ’ όλο το 24ωρο ή να μας στείλετε προσωπικό μήνυμα, ώστε εκπρόσωπός μας να επικοινωνήσει μαζί σας για τη διευθέτηση του θέματός σας. Πάντα στη διάθεσή σας.

techmaniacs.gr

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Μοιραστείτε τό