Τέμπη: Πιθανόν ο μηχανοδηγός του επιβατικού να μπερδεύτηκε από την  βλάβη που είχε  προηγηθεί

Τέμπη: Πιθανόν ο μηχανοδηγός του επιβατικού να μπερδεύτηκε από την βλάβη που είχε προηγηθεί

Είναι πολύ πιθανό ο μηχανοδηγός του μοιραίου τρένου να πίστευε ότι η βλάβη στη γραμμή ανόδου δεν είχε διορθωθεί και να θεώρησε φυσικό ότι ο σταθμάρχης τον έστειλε στη γραμμή καθόδου.

Νέα στοιχεία βλέπουν το φως της δημοσιότητας σχετικά με το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα όσα αποκάλυψε ο δημοσιογράφος Βασίλης Λαμπρόπουλος στο MEGA την μοιραία ημέρα είχε προηγηθεί ακινητοποίηση συρμού λόγω βλάβης στα καλώδια, στο ρεύμα της ανόδου. Έτσι, ίσως ο μηχανοδηγός είδε σε προηγούμενο δρομολόγιο ότι το ρεύμα της ανόδου ήταν κλειστό και θεώρησε στο μοιραίο δρομολόγιο του Intercity ότι είναι λογικό να μπει στο ρεύμα της καθόδου.

Τι είπε στην κατάθεσή του ο επιθεωρητής Λάρισας

«Το απόγευμα αναχώρησε αμαξοστοιχία προαστιακού από Λάρισα προς Θεσσαλονίκη και δήλωσε αμηχανία περίπου στο ύψος του εργοστασίου Ζαχάρεως. Αυτό το γνωρίζω διότι στις 19:50 μου τηλεφώνησε ο απογευματινός σταθμάρχης Λάρισας Π.Κ. και μου είπε ότι θα χρειαστούμε κλειδούχο στον σταθμό Λιτόχωρου για να γίνεται η κυκλοφορία μεταξύ Λάρισας – Νέων Πόρων – Λιτοχώρου.

Αυτό το ζήτημα διευθετήθηκε λίγο μετά αφού μηχανή εφεδρείας παλινδρόμησε την αμαξοστοιχία στο σταθμό της Λάρισας και αποκαταστάθηκε πάλι η κυκλοφορία διπλής γραμμής ανόδου καθόδου. Αυτό το γνωρίζω διότι στις 19:50 μου τηλεφώνησε ο απογευματινός σταθμάρχης Λάρισας Π.Κ».

Τα νέα δεδομένα που μπαίνουν στο κάδρο των ερευνών

Στο μικροσκόπιο έχουν μπει βίντεο, υπηρεσιακά έγγραφα, ηχητικά ντοκουμέντα και πολλά άλλα στοιχεία για λάθη και παραλείψεις, μονοδρομήσεις και καθυστερήσεις δρομολογίων. Οι τηλεφωνικές συνομιλίες των εμπλεκομένων, το βαρδιόχαρτο στο οποίο υπάρχει παρέμβαση με διορθωτικό υγρό, βρίσκονται, επίσης, στα εγκληματολογικά εργαστήρια της Αστυνομίας.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, το συγκεκριμένο θέμα ερευνάται από ειδική υπηρεσία ώστε να βρεθεί τι υπάρχει γραμμένο από κάτω αλλά και ποιος το έγραψε.

Υπενθυμίζεται πως στο βιβλίο που έχουν οι σταθμάρχες για τις βάρδιες τους, φαίνεται πως υπάρχει σβήσιμο με μπλάνκο στις ώρες το βράδυ του δυστυχήματος. Ο προφυλακισμένος σταθμάρχης υποστήριξε  στην απολογία του πως όταν τελειώνει τη βάρδια του ένας σταθμάρχης είναι υποχρεωμένος να υπογράψει και να παραδώσει το βιβλίο που έχουν στον επόμενο που έχει βάρδια. Ο ίδιος ισχυρίστηκε ακόμη ότι η ώρα παράδοσης και παραλαβής έχει σβηστεί με μπλάνκο. Η συγκεκριμένη κίνηση δημιουργεί ερωτήματα αν το μπλάνκο χρησιμοποιήθηκε για να διορθώσει κάποιος ένα λάθος που έκανε ή αν χρησιμοποιήθηκε σκοπίμως από κάποιον για να αλλάξουν οι ώρες μετά το δυστύχημα για να αποκρύψουν κάποια στοιχεία.

Πηγή: tovima.gr

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Μοιραστείτε τό